Helg och höstmys

Det är så Vackert ute med alla möjliga fina färger på träden, buskarna och allt vad de nu är! Älskar det samtidigt som jag inte alls gillar det, vill inte att de ska bli kallare, mörkare och vinter, vill ha mer värme och sol! Och ingen resa har jag att se fram emot till varmare breddgrader, men jag ser fram emot vecka 30, kommer bli sommarens bästa vecka helt klart men jag skulle behöva en avstickare innan dess till något varmt härligt och exsotiskt!

Igår hade vi mysigt fredags mys med barnen, massa frukt och en nutelladip, hjälp vad de var gott och barnen älskade de också! Ikväll är de jag och lilleman, han sover så jag sitter och kikar på julklappar!

1. Fruktfat med nutelladip 2. Förväntansfull kille 3. Valentin och Anders 4. Kitschen 5. Matrum 6. Sigtuna ljuslyktor som jag fått av Anders nyligen 7. Marockanskt klinker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback