Kallt och rått

Vad fort dagarna, veckorna och månaderna går, förra veckan var de ljust ute när jag lämnade på dagis och idag vill jag nästan ha pannlampan på! Leonel tycker de är mysigt när vi cyklar i mörkret..

Klinker under braskaminen är lagt nu ska jag bara impregnera de och sen ska kaminen byggas in mer, de kommer bli så bra!

Fredag och sista dagen på veckan, inte vilken dag som helst utan mitt sista pass med världen bästa Pt också, vilken förändring jag gjort! Små förändringar varje dag som gett mig så mycket! Alex har verkligen gett mig allt man behöver för att skapa en bättre livsstil, precis de som jag ville! Jag har inte slutat äta godis och fika om ni tror de men jag äter de inte varje dag (okej pms veckan då) och bättre mat såklart, nyckeln till allt är att veta vad man äter och lite träning på de! Så jag tänker faktiskt bjuda på en för och efterbild

Januari till oktober

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback