gåvor

jag tänkte passa på och visa er vad jag fått av mina fina vänner! Eller av jag fick av Lina idag
och bellas har jag ju fått för länge sedan, men glömt totalt!



Har bytt ut min "fruktfrestelser" mot denna som jag fått av lina :)

Denna kommer vara fina på väggen på en tavellist!

Nu blir det goda efterrätter!

Vem älskar inte att se på Tinas program ?

Här har ni min lilla samling, dock är tre av dem Linas men hon behöver de
inte på ett tag haha ;)

Sen så har vi de vackra galgarna, älskar dem! och bara speciella
får hänga på dem!

Mina favvokakor som jag inte bjuder någon på!

Och idag tänder vi 2:a ljuset :)


Har precis ätit god middag som Min älskling gjort, bakadpotatis,
kött, sallad och bea :) Tack underbara du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback