andra bullar

Nu idag bakar jag andra bullar, vaniljbullar (har ingen kanel hemma) dom ska bara in i ugnen
sen thada klara och där med har jag min middag haha !

Idag har jag faktiskt vart på dedära bra humöret så jag har vart duktig, städat fixa med disken
och bakar! sen är de en annan sak som pirrar i mig också! :D ihhh

jag har tagit en promenad till mammsen idag, ätit fruktsallad och pratar skit! ändrat om i vitrin-
skåpet och städat i gaderoben! gud så skönt, en sten som släppte, dock är jag fortfarande
förkyld och borde inte anstränga mig allt för mycke men men, imorgon blir det jobb 5.30-10
sen kan jag vila lite :)



Linda tro det eller ej, men den 4/3 (nästa fredag) så blir jag gaddad igen, ja en tatuering!
Prinsen ska också så han håller mig lugn hoppas jag :) Vad det är får ni se nästa fredag :)




6/6-08            AJ

Kommentarer
Mongo Sjöberg säger:

En ikea logga?

2011-02-24 | 09:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback