bakfull

ÄÄÄÄÄntligen hemma efter världens mördarpass på jobbet,
eller okej de är egentligen drömpass med tanke på hur jag
mådde men ändå mördarpass som har slitit mig i tusen delar
och jag vill bara lägga mig i sängen och dö! ni vet säkert vad
jag menar för just sådär dåligt mådde jag när det var som mest
folk! jag tänkte bara "kom igen susanne andas fokusera andas"

eftersom jag är bakfull så blir de bakismat också, (är inte så jävla
sugen på tacos eftersom jag tröck i mig de imorse och de kom upp lika
snabbt och har haft den bedårande smaken hela dagen i munnen hela jävla dan!)


så snart max med världens bästaaa!!!! <3

sen så är jag väldigt nyfiken på hur detta gick till

ja jag ska ta av mig kläderna... sen när jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback