barnpiga

Den härliga söndagen får ett eget inlägg eftersom då gjorde vi något helt
annat och fantastiskt skoj, vi var barnvakt, jag och anders så föräldrarna
kunde köpa torktummlare, om inte så hade vi snott dem ändå,hihi dessa underbara
små kottar somm börjar bli såååå stora! Love Love Love!


envisaste(!!!!) på jorden (Issa) fick låna mina vantar så små händerna inte frööös !

Mina andra två Älsklingar påväg till bussen!

Att åka buss till Farmor(<3)
är det bästa!

Hålla handen med Farbror är bra mysigt på Bussen :)

Tillbaka på fleminggatan för lite mellis :)

issa tycker att bara morötter duger bra, inge mer! sötnöt!

full av bus!


puss på syrran!

myror i brallan! :)

dela med sig!

Hjälpa till, åh jag vill bara äta upp er sötnosar!

Dansa med syrran är Suuuuuupppppper kul ju! :)

Jag blir så varm i hela kroppen och hjärtat bultar lite extra när jag kollar på bilder som vi knäppt tillsammans,
med fina minnen och roliga stunder! Ni är underbara små tjejer som gör många hjärtan varma! Våra små
prinsessor kommer ni alltid vara<3 hoppas bloggen är kvar om 20 år så ni kan läsa om er! :)
Masssor av kärkeeek till er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback