dagens

Vad har jag gjort hela dagen? jo de ni jag har tagit vara på varje minut!
Först så bestämde jag att träffa mamma och vi skulle till ove jansson, syran
ringde i samma veva och följde med! så vi tre har spenderat dagen där och på IKEA
såklart... sen hem till syrran och möööös! sen åkte jag till världens bästa Frida!
vi var hos henne en sväng sen åkte vi till café mocca och hade mysiga timmar
med prat! :) mycket nöjd med min dag och trax ska jag in i duschen och sen
sova för att orka gå upp till jobbet 05.00-12.00 truckkörning efter 10 så de blir
nice!

hoppas ni haft en bra dag :) inköpen tänkte jag visa imorn när jag knäppt kort
jag är mycket mycket nöjd !




Idag fyller sötaste Tilde år också så jag hoppas du haft en bra dag(på jobbet) :) haha

Kommentarer
tilde säger:

haha, tack :D

2011-02-08 | 10:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback