det är inte lätt att va så uunng

klockan ringde somsagt 3.45 kom inte upp förns kvart över 4 och så hade jag super bråttom!
kommer dit och vid tio över fem säger Eva (vpf ledare denna morgon) du vet att du börjar
klockann sex va? jag kände ur en jävul ville döda mig, kollade på mobilen där jag fick passet
men nej där stod det faktiskt 5.00 så de är inte mitt fel jag kom den tid jag fick så inte mitt fel :)

tog mig igenom morgonen med halstabletter och te till frukost, innan frukost så försvann sakta
men säkert min röst till en annan värd men efter de varma ljuvliga svartviinbärsteet så kom den
tillbaka, en stund nu sitter jag här igen och kan knappt yttra mig och får magmuskler av
hostattakerna! Snart hoppas jag på att Mr a kommer hem meed en nybakad cibatta som jag
ska äta med dagens dråååg - kokhett honungs vatten! Har även hunnit med en powernap, den
satt fint!

Ha en fin söndag kära vänner så kanske bilder på mina nya inköp kommer :)


jag ääääälskar nya koppen som matchar min myströja! :)

Kommentarer
Anonym säger:

Har samma mugg fast vit och dricker också honungsvatten då o då, men nån tröja har jag inte.

Känner igen känslan när klockan ringer, men bara ma kommer upp så brukar det gå bra. Gillar kartan som du fått. Agneta

2011-02-21 | 07:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback