jag trivs bäst

i öppna landskap, närå men ja, jag håller ppå att lyssna sönder denna låt..
Men jag trivs faktiskt bäst med
 vänner jag tycker om, med anders, i stugan, vid matbordet, i sängen, i duschen,
på jobbet, på flygplanet påvägen till ett varmt land, utomlands, hemma, med mamma,
med pappa, med syrran, med släkten, med en kopp te i handen, i en karusell, på ett fik
med mina vänner, på dansgolvet, på krogen, i en taxi, jag trivs bäst i friheten! allt beror på
vilket humör man är på och vad man ska göra :)

Som ni ser har jag vaknat på en lite bättre sida, men jag har inte glömt! Guuuud vad jag längtar
till sommaren, jag kommer säkert jobb hela jävla sommaren men de leder till något bra de med!
Jag älskar sommar, brunbrända ben, grillning, solnedgång och jaaa allllt! Cykla i shots och linne,
GE MIG! men de kommer snart :)

idag ska jag ta mig i kragen och städa upp här, hälsa på mamma och baka tror jag :) mitt mål för
dagen iaf :) Ha en bra dag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback