Last week in pictures

jag har liksom inte hunnit med verkligheten nu på ett tag så ni får lite bilder att
glo på så länge :) dessa bilder är också från min andra kamera så lite gamla
bilder ni inte sätt kan ni väl också stå ut med? :)



I stockholm innan jag åkte till Egypten!


i egypten












veckans bilder och nu kommer helgens!


underbar middag med hjärtat





spelkväll!

Utgång

bakis + jobb= ingen bra kombination men ack så skoj jag hade på Goya! Över mina förväntningar tack och
lov, inte proppat med 92:or och 93:or som nyss fyllt 18 och inte massa 'fulla' fjortisar utan härliga folk
dans, skratt och rosarummet! precis som det ska vara! Min vecka och helg kan jag sammanfatta som
mycket gjort så helgen var välförtjänt :) Tack till isabelle, Lina, Anders, arbetskamrater och sängen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback