monopol



det kan inte vara kul å spela med mig ibland, redan på första varvet åkte jag såklart i fängelse och fick
stå över några kast, vilket ledde till en SKIT SUR susanne som satt och mumlade nu har du redan vunnit
nu kan vi lika gärna sluta spela! men mr A han försöker på alla sätt göra mig glad genom att strunta i att
köpa gator så jag kommer ikapp lite så han är söt och ett å annat leende kröp fram under tidens gång
men sen byggde anders hus på de sista gatorna och när jag hamnade på den var det över!
hur fan kan jag vara så dålig förlorare?


innan monopol och kvällen så bakade vi nötpaj och kladdkakemuffins som jag och lina fikade på när hon
kom :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback