senaste dagnarna med min kamera

Jag vill visa er vad jag fått/köpt/gjort den senaste veckan!




på alla hjärtans dag så hade jag på mig mitt fina halsband och åt hjärtan helt ensam :)



Jag fick hem min efterlängtade karta som jag sen skrapade ut alla länder jag vart i!


jag spelade spel och kissade nästan på mig för dessa två var så söööta och sjukt snygga i brillorna!


jag fick blommor och åt faitas med min älskade sambo!


Jag shoppade en snygg bikini, vad tycker ni om den?

shoppade också en gigantisk temugg som matchar min myströja som ni såg förr idag!

Sist och bäst, nya vinglas som snart SKA invigas tjejer :)

vistja, jag har fått en klocka också! underbar!

jag blev sjuk och tröstas av min käre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback