sunshine

När klockan ringer så "drar" jag mig en stund tyckte jag ja! vipps så var klockan
tio i fem och jag flög upp som ett skott ska gudarna veta! I bilen påväg till Ikea
så blir bilen aldrig varm för det var ju så jälva kallt ute, närmare bestämt -26
fattar ni, MINUS TJUGOSEX GRADER helt sjukt! men nu är det som tur är bara -10
eller nått!

Idag är en Glad dag! Anders kommer hem och mot kvällen ska det spelasspel och
dricka vin eller? :) Och vad är inte bättre än att solen skiner denna fina dag? Och
ännu bättre är att jag fick glaaaada nyheter på jobbet! Love it! lite synd bara att
min jävla rethosta är på G och killar i halsen jämt och ständigt! Men idag ska jag
inget eller ingen dra ner mig för jag vill vara glaaad :) Puss på er!


denna dag var full av skratt och bus i ekbo!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback