tacos

nu väntar tacos här hemma! tvättmaskinerna tvättar tvätten och jag har helt slut
efter dagens stohoj! Men ack så mysigt vi har haft det! och kvällen bjuder på film
med älsklingen, chips och massa mys! behövligt efter en sådan dag dessutom
ringer klockan 03.45 för jobb kl 05.00! så lugna puckar på fleminggatan!

bilder från dagen kanske kommer ikväll vem vet!
 ha en bra helg mina kära läsare! <3

jag är duktig kolla här

jag har klistrat in alla "sista årets" bilder i ett album!

jag är sjukt stolt och nöjd över mig själv!

Snälla skriv att jag är duktig så jag orkar göra så med resten av korten! och självklart får ni komma hit
och kolla! :)

Kommentarer
Anonym säger:

JA DU ÄR GRYYM!

2011-02-04 | 22:18:46
Isabelle säger:

JA DU ÄR GRYYM! och det säger jag inte bara för att du sa att vi skulle skriva det. jag vill också vara sådär duktig och fixa iordning alla mina bilder. men en vacker dag ;) till dess får jag titta i dina fina album. nästa gång när jag kommer hem :) puss, ha en bra helg kära du! vi hörs senare i helgen eller på måndag <3

2011-02-04 | 22:20:20
Beatrice säger:

Verkligen skitbra att du tar tag i det Sussie! Helvette vad duktigt gjort. efteråt känns det bra, men samtidigt som det är kul får man jävligt ont i ryggen och väldigt lite annat gjort. BRA!

2011-02-06 | 23:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback