terapi

precis vad kroppen ska få om någon timme som jag skrev förr! dock är det kanske
hjärnan som behöver de men alltid bra med något! min dag har firats med lunch/
middag på stan med Fina frida! vi hade de mys och massa prat:)

känns lite smått ensamt just nu när jag sitter här ensam och alla andra är med sina
hjärtat, men jag hade ju min dag igår och ska jag vara helt ärlig så satt vi som två
nyförälskade och hånglade hela kvällen i soffan, precis som det ska vara ibland! :)
Jag har också fått ett halsband som det står susanne på, ni vet som alla har typ,
och en thomas sabo berlock en fyrklöver och en klocka som jag kan ha på armen:)
så jag är så nöjd man kan bli och de är nog min älskling också! :)

När jag kom hem öppnade jag brevlådan och vad ligger där? ju inte mindre en en
hjärtechokladask, eller jag gissar för der var faktiskt till mig och anders men jag har
ruskat och haft mig och kommit fram till de och jag mina aningar vem de är ifrån! 
Hur glad blir man inte då liksom? :) <3


Här bjuder jag och mitt <3 på pusskalas från 2008! jag är bara din puffisnuff<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback