ulf

Hej Bloggen, lite dålig uppdate idag tycker ja, men så har ju alla andra också
vatusan! Halsen är full av slem och hostan kommer nog sitta i ett tag! Men inte
har jag suttit hemma och hängt läpp för de utan jag har vart i köpis en sväng
där jag köpte en ny BIKINI! Älskar den redan! kommer bli perfekt till sommaren!

Anledningen till att rubriken är "ulf" tänkte jag berätta nu, han spelas om och om igen
med öppna landskap, älskar den låten! haha mobbad jag vet men gud så glad jag
blir av den! Bilder på nya bikinin+tekoppar+vinglasen kommer snart! Ikväll blir det
lugna puckar eftersom kroppen inte tillåter mer + att klockan ringer 3.45 imorgon för
lite jobb!



ge mig lite sol och värme tack, även fast man vart borta nyss så kollar
man på nya resor, mycket vill ha mer!  är ni också sådanna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback