i wont all this


Jag vill ha sommar året om. vara brun. jobba utomlands. kunna sjunga. ha magrutor. åka jorden runt. hoppa fallskärm. ha tillbaka smilla. passa i rött hår. stanna tiden. spola tiden framåt. bada med delfiner. ha mer muskler. springa marathon. tala flytande engelska. lära mig spela gitarr. träffa marion jones. ta med mig alla nära till usa. kunna äta tonfisk. ha en talang. bada i havet. äga en dyr väska. se någon konsert. volontärjobba. kunna äta vad jag vill utan att få en finne. ha en hund. leva tills jag är 100. se solnedgångar på santa monica beach. flytta till furugatan 43. äta frozen yougurth. göra klassikern. ha bruna ögon. besöka berlin. LEVA LIVET!

(jag kunde inte sagt det bättre själv även om några ändringar gjordes, kloka fina Tilde!)


Kommentarer
tilde säger:

men va gullig du är då! va roligt att vi har samma drömmar, vi kanske kan uppfylla nåra tsm? :D

2011-10-17 | 12:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback