inte okej

trotts mina 2 och en halv timme sömn inatt så vaknade jag inte överdrivet så trött och på strålande humör,
MEN det fina humöret försvann i frustration och irritation ganska så raskt när jag kom upp på E4:an och sedan
skulle svänga av mot riks 80 då TVÅ idiotiska jävla bilar kör framför mg i knappt 50 km/h, nästan 40, DET ÄR FAN INTE OKEJ!!! jag bröt nästan ihop och bråttom som jag hade så stämplade jag in 4:58 och där försvann allt de onda i mig när både Karin och Sofia sken upp i mörkert på IKEA.

har haft make up idag, första gången men sofies hjälp så det gick riktigt bra och nästa gång är jag övertygad
om att det går galant. Sen blev det stan en sväng, köpte faktiskt två par nya jeans, väldigt behövligt ska ha
på mig dom ljusa ikväll, vad bjuder kvällen på då? jo klockan sju ska jag och A på middag med familjen hos
pappsen, sen får vi se vart det slutar lite småtaggad för en gång skull men då är ju såklart inte mina bästa tjejer
hemma utan i huvudstaden, men det blir nog bra ändå :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback