inte på topp

 vi börjar med helgens trevligheter, fredag hade vi skit mysigt med spel och vin, massa prat och så, vi kom
ej ut men de var ju kanske lika bra de haha :) lördag morgon ringer klockan halv 8, är faktiskt inte särskillt
bakis och vid 8 åker vi mot Tierp arena där vi ska på drag racing, för rysningar i kroppen bara jag tänker på
det, helt magiskt faktiskt! dock hade pappas team redan åt ur så de fick bara köra reserv och test and tour men det bra kul ändå! Frida var ju också där som vi hade mysigt, kan ju säga att jag hade träsmak i baken och det susade i öronen när vi åkte hemmåt på kvällssidan.

redan då när jag kom hem kännde jag mig lite konstig, sen söndag morgon ringer klockan 6.00 och jag ska jobba 7-16, jag gör det men känner mig lite hängig och kroppen orkar inte så mycket, sen blev det lite kalas för Iniz :) sen bums i säng och jag har frysigt, svettats, haft huvudvärk och ja tänk er själv. Just nu mår jag helt okej men det är nog bara avledonen som gör sitt, helen kommer och pysslar om mig en sväng iaf :)

Varken svärmor eller anders hemma :( behöver ju er nu! Tur jag har Lunis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback