REA

Det är sjukt skumt vad REA kan göra med människor, eller de är väl inte bara jag som
"tror" att jag behöver något när det är 100-300 kr billigare? Jag känner mig oftast skit nöjd
när jag kommer hem med massa rea kläder, vilket kap liksom men egentligen så är det
oftast inte ett kap för "måste handla denna" behovet kommer ju bara för att det är billigare.

Ni som känner mig väl fattar antagligen att jag kommit hem med ett eller flera klädesplagg
idag, MEN denna gång satte jag stopp, jag ställde mig frågan
- behöver jag verkligen denhära?
- hur många "likadana" har jag typ?
- när ska jag ha den?
- är den värd de eller kan jag stoppa 150 kr i burken lika gärna?

men såklart kröp den förnuftiga och ekonomiska Susanne fram försent så ett nytt plagg
har jag i gaderoben och jag ler när jag skriver detta för jag är värd den, hoppas bara nu
att jag inte kommer på stan å ett tag så jag BARA MÅSTE köpa de andra fina söta billiga
topparna och klänningarna :)

den nya ska jag ha på torsdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback