sanna vänner

Efter en underbar middag och natt med mina allra bästa vänner så känner jag mig tom, både ledsen
över att det inte kommer hända på ett bra tag och lycklig över att se vilka underbara vänner jag har!
Isabellorna ska ut på äventyr i världen nu i hela två månader sen blir det uppsala plugg för dem,
men jag och lina kommer och hälsar på och jag är ju aldrig längre än ett samtal bort! Kan knappt
fatta att ni ska åka, det kommer bli tomt! Men ni alla tre ska veta att ni betyder väldigt väldigt mycket
för mig och jag har vart väldigt orättvis denna höst mot er känner jag, men jag försöker och jag
är glad att just ni är mina fina vänner som står kvar i alla väder! Puss på er <3


lyckan är oslagbar här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback