svar på efterlysning

Sådär på eftermiddagen en lördag passar jag på att Svara på en efterlysning, den efterlyste är jag

din gamla, trogna bästa vän, bor fortfarande kvar 100m bort från dig, har samma nummer,
samma hårfärg (en aning gråare eftersomm tiden går ;)), samma gröna lilla bil, samma pojkvän
och ja jag är här, bakom skärmen visserligen men jag har inte gått under jorden eller något sådant
än så länge! jag vet precis vart jag har dig och vet att allt stannar hos dig precis som för dig hos mig!
jag har haft mycket att göra denna vecka, har ju kanske heller vart den gladaste eller socialaste,
men jag ska ändra på de, Tisdag 19.30 beodrar jag dig att komma hit! TACK ha en suuuper bra kväll
stumpan! <3 BLÖTA PUSSAR / SUSANNE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback