mycket att göra, mycket tid

jag klagar på att jag har mycket att göra, och ja det har jag, men nu har jag också en massa tid för det så nu jävlar! Har jul shoppat på Hemtex idag, ja ni hörde rätt, JUL JUL JUL massa juldukar och löpare, julgrans matta o.s.v eftersom dom rear ut ALLT! har även träffat fina Ralph och Helene idag, MYS!
 
sen så satt jag igår med Älsklingen och bestämde vart nästa resa går, bokar till helgen så ni får veta seeen!
nu ska jag titta klart på lotta på landet och dona lite :)
 
finaste kommentaren fick jag igår iaf!
tilde
IP: 84.23.129.25

vet du att du är bäst? att jag redan saknar dig? och att jag älskar dig massor? du är så sjukt fin vän så jag ser fram emot många skypesamtal med dig bästaste du!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback