perfect life

jag är verkligen kass på att blogga just nu så jag skyller på allt med flytten, mycket jobb och krångel på telefon där jag ofta annars bloggar ifrån!
 
annars måste jag säga att det är svårt att veta VAD jag ska blogga om eller ska jag bara köra på de som faller mig in och vad jag gör? känns lite tråkigt men kanske bättre de än inget? har nyss kommit hem från en promenad hem till och från tilde, myyyss!  vi har plockat hallon på min och hjärtats gård, det finns verkligen kryddat mycket hallon där! sen har vi handlat sen suttit här på fleming och myst med te och nötter!
 
ihelgen blev det grillning, två dagar, först i sandviken på lördagen sen i nettans och Anderas nya radhus!
 
Två veckor kvar nu tills vi flyttar, livet känns kaos, men så jälva perfekt, just nu kan jag inte känna mig mer nöjd över mina val i livet faktiskt! <3 puss på er ska bli bättre lovar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback