Note to self

Idag har Leonel ramlat ner från vår säng (det är från en höjd på 70cm) med näsan som tog emot allt verkar det som, näsblod och en väldigt rädd och gråtig bebis såklart! En lika gråtig och rädd mamma vill jag lova! Vi fick åka till akuten och efter 3 h fick vi åka hem och faktiskt verkar vår lilla krabat må som han ska - bra! Usch jag kommer Aldrig mer ha honom i vår säng och har lärt mig en läxa oavsett hur mycket han gråter så får han inte vara där mer, för hans eget bästa! Han log och sov på förmiddagen och jag hade parerat med kuddar runt men det hjälper inte längre så tänk på de ni med! Han har en egen säng för att han ska sova där punkt slut! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback