Fredag igen

Veckorna går så otroligt fort att jag blir rädd, har hunnit med en jäkla massor denna vecka, nästan för bra för att vara sant! Är galet shoppingsugen också och de enda jag gör när det finns en minut över att att drömma om massa grejer jag vill köpa hem haha! Vill göra om allt! Januari är snart över vilket betyder att allt ska checkas av på att-göra-listan men vi har en vecka kvar på oss så de ska nog gå bra :) härligt med att sätta mål och klara dem! 

Här har vi 6 veckors killen också :) 
Bland annat dessa skönheter jag drömmer om! 
Älskade barn! 
Jag skojar inte om vi sätt Pippi på de sju haven 30 gånger dessa två dagar när L vart hemma med oss eftersom han var sjuk, då får man både bestämma film, dricka i vita soffan och ha morgonrocken 24 timmar om dygnet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback