Januari

Årets första månad är nu över och den har vart underbar! Lilla V växer på som han ska och blir mer och mer en liten människa, Leonel är i en fantastisk men också jobbig ålder, mycket nej, gråt och skrik men ännu mer roliga ord, söta grimaser, gosiga stunder, lek och bus! Min fina sambo har blivit halvvägs till femtio, skolan och rutiner har dragit igång, vardagen har infunnit sig och livet som student/tvåbarnsmamma och sambo är fantastisk men också ibland jobbig, vet inte riktigt när jag ska hinna med allt de andra men med planering och rätt prioriteringar så kommer det gå kalasbra! Har även en hemlighet och dröm som gått i uppfyllelse under jul och den lyckan får mig att le - varje morgon! 
Februari har inte så höga krav på sig faktiskt, fortsätta rensa ut kläder och saker som inte behövs, planera 2 års kalaset och ta hand om mig själv lite mer! Och gosa massor med min lille V såklart! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback