Heja mig!

Denna helg har vart underbar, lite av allt tyvärr får halsen ett minuspoäng då den knappt är kvar... En vecka kvar i skolan men sista tentan är redan gjort och klarar med bra poäng så jag har tagit sommarlov!! Ett halvår kvar bara sen så är jag tandsköterska, underbart!! Nästa som står på listan är dopet, allt som ska fixas och donas sen är det sommarlov på riktigt!! 

Firade med älsklingen i torsdags

Och sen blev de lite fest på fredagen också, superkul! 
Mina två små älsklingar som gör att hjärtat exploderar

Och världens bästa farmor till mina barn har haft gofika, bästa svärmor också såklart ! Tack allihopa för en fantastisk helg! 

Snart klar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback