Byggt med kärlek

Eftersom ni önskade bilder på köket så ska nu få de såklart! Här kommer för och efter bilder!

Jag försöker visa dom i sammla vinklar för bättre klarhet :)

Behöver jag ens säga att jag älskar det? Alltså bara att få stå och laga mat och titta ut över de som händer i rummet, de är Lyx! När jag diskar ser jag rakt in pp grannarna trevliga altan (älskar de påriktigt) och att ha utrymme i både kyl och frys! Fantastiskt! Allt är inte 100% klart så som golvet tillexempel men de är på gång och vi har ju inge bråttom :)

Hur tycker ni att det blev? :)


Kommentarer
Tilde säger:

G-U-D. SÅ. FINT. DE. BLEV!!!!!!!!!!! 😍😍😍😍😍😍😍😍

Svar: Tack! vi är jättenöjda :) ❤️❤️❤️
Susanne Pettersson

2016-09-29 | 05:44:38
Helene säger:

Gud vad fint. Längtar tills vi ska börja göra vårat. 😍😍

Svar: Jag förstår de, de är rena drömmen nu!
Susanne Pettersson

2016-09-29 | 06:01:16
Sandra säger:

Jättefint!!

2016-10-07 | 01:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback