Annandagen

Godmorgon! Har inte klätt på mig eller någonting, sitter och funderar vad som ska hända idag, jo jobbet kl 5 förstås (samma jobb som jag berättade om igår, som temo undersökare!) men jag ska inte klara det är pengar och bra betalt :) jag hoppas iaf på att jag får med mig älsklingen ut till valbo :) igår kväll kikade vi på 2012 den gick väl men den var inte så bra som jag trodde den skulle vara... dock så somnade såklart jag efter en stund så den kanske ska få en chans till?  Nej upp och hoppa nu!
Förresten jag undrar var Linis har tagit vägen, så nu efterlyser jag dig!!!!

Dagens Bästa: att det är röd dag så vi får dubbelt betalt när vi jobbar!!!!
Dagens Sämsta: Det tråkiga vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback