Blomma

Blomma sitter här och vill hoppa upp till mig i sängen men den får hon inte!(hon hårar så mycket)!!!! Själv så dricker jag en kopp av det nya kärlekste jag fick av älsklingen igår, förresten han är nygaddad men jag får inte se förän imorogn då han kan ta bort "plåstret" som är gigantiskt stort över ryggen! tråkigt nog.. Hittade en grå kavaj på erikshjälpen och en fin väska som jag ska ha när jag går ut :) endast 70 :- vet inte om jag tycker om kavajen än men annars gör lina det :)

nu blir det andra avenyn, ja jag följer det för att jag måste och ibland är det faktiskt bra!efter så ska jag och mr.A åka och handla på ica maxi och lämna en teve på återvinningen! Ciao!


Kärlekste mot en klubba inte illa!

Kommentarer
Syster säger:

Kärlekste som är så gott!:)

2010-04-07 | 18:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback