Din rätt!


Midsommar 08 - full glad och vacker ;)


Just nu sitter jag i solen ute på altanen utan jacka, solbrillor och njuter med datorn och lite abba musik
U N D E R B A R T! 

Har vart till elgiganten för ett tag sedan och lämnat in telefonen, KONFLIKT slutade det med, ni som inte vet så har jag och elgiganten en stor konflikt för att jag inte får den rätt jag ska ha och jag tänker fan inte vika mig en gång till för dem, så det slutade med att jag fick som jag ville iaf :)  Till alla som INTE vet eller har koll på sina rättigheter så har du RÄTT till en LIKVÄRDIG lånetelefon alltså den ska ha samma funktioner som den du lämnade in och det vet dem också så tjata på och säg att du ringer konsumentverket annars! Det är bara konsumentlagen jag tycker det är synd att så få vet om hur den gäller för man kan dra nytta av den så jäkla mycket och det ska man göra också! Säg till om ni behöver hjälp någon gång för jag är expert på detta nu:)

nu ska jag läsa lite bloggar, loveit och äta glass :)
CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback