eftermiddagssolen

Har nu kommit hem från middag hos svärmor och allt de andra jag sa, på maxi köptes lite balsam, en äppel tabort kärnhuset grej haha och en mjölk. något mer behövers tydligen inte... chiliconcarne bjöds det hemma på valbogatan och gott var det! A och jag tog en promenad hem i eftermiddags solen Mamma hans följde även med en bit, väl utanför konsum så gick vi in och ville prova den nya glassen ben & jerry's på pinne aldrig värd 26:- men man måste ju prova, jag är inte så förtjust i choklad så kanske därför.

Nu har jag skruvat upp volymen och börjar tagga inför morgondagen med tjejerna, det blir middag först på olles tror jag? och sen utgång :) undra vad jag ska ha på mig.. något nytt kanske? :) fixar sig det! Nu håller anders bror på att fixa trådlöst internet (det är på tiden!!!!) så nu slipper jag den dryga sladden som gör att vi inte kan stänga dörren när vi känner för de ;)

godkväll mina vänner!


<3

den nya glassen!


Kommentarer
Lilian Stigenberg säger:

Söta bonusdotter! Du lär förstå att jag ALDRIG blir bra på bild!!!!

Fast din blogg tycker jag jättemycket om!! Härligt att läsa o att se bilder både på dej o son!

Ha en trevlig kväll!!

KRAM

2010-04-08 | 09:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback