femtio.dagar.kvar.

Hej på er, jag vet jag är super dålig på att skriva men nu är det så och jag ska bättre mig!
idag är det en skit dag än så länge, man vankar och det snöar? ett plus är ju alltid tjejerna
men men, sen nu är allt bara dåligt, har ont i huvudet och ryggen och ikväll ska jag ut ?

så fort jag kommer till karin så kommer allt bli bra tror jag :)
nu vill jag bara lägga mig i ett varm bad men icke sa nicke vi har ju inget badkar :)
Får åka till lina och låna hennes :)

Idag är det bara 50 dagar kvar och ikväll är det studentfest "femtiodagars festen" med sporttema...
bli skoj dethära :)
massor av bilder kommer såklart knäppas :) ha en bra kväll allihopa :)


Kommentarer
lina säger:

Du är välkomen hit och bada när du vill :)

2010-04-22 | 17:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback