Godmorgon!

Ja, jag är uppe tidigt idag igen men det är bara för att Anders är uppe och stör ;) nej men det är bra att gå upp i tid så slipper man sova bort hela dagen :) idag ska jag skjusa in anders vid elva för han ska tatuera sig (ni kanske får en bild senare) och jag tänkte då åka till mamma en sväng och lämna lite tvätt och kolla post! sen vid tolv ska jag, lina och gabbis åka till erikshjälpen :D längtar faktiskt! något fynd lär jag ju hitta. sen får vi se vad dagen erbjuder, kanske en lunch på stan eller så :)

tänkte bara säga att sen när jag inte har påsklov kommer jag nog inte hinna med tre inlägg om dagen, men de gör väl inget? sen så skulle jag ju vilja veta vilka ni eller, eller om ni har några frågor så är det bara att fråga på! svarar på allt! En till sak, vad vill ni att jag ska skriva om, är det något speciellt ni vill läsa eller är det bra som det är ? Ha en bra dag!!!

Dagens Bästa: att anders lyser som en sol när solen inte är här!<3
Dagens Sämsta: att mitt hår kommer ha en skit dag känner jag redan nu!


my birthday

det gick inge vidare för mig detta år, ser tårtan god ut? bra!

Kommentarer
Mamma säger:

Ja just det god tårta...

2010-04-07 | 10:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback