Härliga morgon!

Godmorgon mina vänner!
Idag känner jag mig Glad, super glad, har precis skjusat min älskling ner till miroi och jag ska göra mig iordning för att sedan ta en långpromenat till stan och träffa han där :)
Vet ni var som händer sen då? Jo Lina och Gabriel dom Änglarna hämtar upp och så åker vi på en utflykt till uppsala! Vädret är underbart så denna dag kan inte bli dålig! sen så har jag världens bästa sällskap också :)  Självklart tar jag med mig kameran! Ha en bra dag!


Dagens Bästa: Att det är SOL och utflyktsdag :)
Dagens Sämsta: Att jag inte är klar fast jag borde börja gå mot stan nu!

Här får ni några härliga bilder från sommaren i italien med Lina!










1. Har precis jobbat klart och vi ska ner på partybåtan med de andra! 2. Mysig hemma kväll med tjejorna som vi väntar på, solnedgång, ost och kex <3 3. Väntar på bussen för en drink i city :) 4. promenad till slottet 5. en av det första dagarna på stranden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback