Jobbmåndag

Kära vänner, förlåt för det enda och sena inlägget för dagen men jag har haft fult upp. var på skolan en timme innan för att fixa lite sen har jag vart där till halv 4 då jag fick skynda till svärmor för att slänga i mig lite mat sen raka spåret till Jobbet, varje måndagkväll mellan 17-20.30. Väl hemma därifrån så tog jag och A en promenad som ledde till max, ja ni behöver inte bli förvånade för det händer rätt ofta att vi hamnar där eller på konsum tillslut. Så nu äntligen fick jag sätta mig vid datorn och snart blir det en dusch :)

Kollade på termometern nyss och det vidade sig vara  F Y R A   P L U S   G R A D E R  - Helt underbart, förra veckan var vi glada när det var 4 på dagen och idag eller i morse när vi åkte var det 12 grader i skuggan ;O
Ett samtal jag fick igår ledde till en middag - underbart

Dagens Bästa: Nacho-målet på max!
Dagens Sämsta: att jag hade kanske världens sämsta sömn i natt!


Världens bästa B J Ö R N !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback