Min födelsedag!

Ja det är ju faktiskt min födelsedag idag, hela 19 år :)
Det kvar roligt igår, och idag mår man som man förtjänar... men jag ser faktiskt fram emot påskmiddagen och fikat hos mormor (:

det som var mindre bra med gårdagen var väl att jag inte hade någon jacka med mig hem, inte Lina heller antar jag eftersom hon har lappen i min väska.. och vet ni vad? jag har skit ont i halsen / över magen, känns som jag har svalt en hel påse hårda karameller, visseligen fick jag en igår av någon, men inte en hela påse som just nu sitter i halsen / övermagen och stoppar upp så jag knappt kan andas, eller är det för att jackan inte föjlde med hem så jag blev sjuk? jaja det löser nog sig! bilder från kvällen kommer givetvis :) fan vad snygg de måste vara haha (: ha en bra dag alla vänner, uppdate kommer förmodligen!

puss på min söta älskling som ligger brevid och snusar, han är så jäkla söt :)

Dagens Bästa: Att jag kommer få presenter och massa kul :)
Dagens Sämsta: bakis känslan i kroppen!

Här bjuder jag på en bild också från midsommar-08 åh så jävla kul jag hade!!!


Kommentarer
Isabelle säger:

Fick inte ni heller med er några jackor hem? Jag fick gå till issa och låna en så jag kunde gå hem. Blir så less! haha

2010-04-02 | 18:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback