Min rosa champangne

Händelserik morgon vill jag lova!
Vaknade av en hejdundrans jäkla smäll (själv trodde man att det var krig) så jag bokstavligt flög upp och skriker ANDERS!!!!!!!  som verkligen flyger upp och vi fattar inte någonting, det är blött och droppar överallt och luktar sprit. Vi har en hylla med olika flaskor på över datarn och byrån och där han min fina rosa champangneflaska (som jag skulle ha på studentdagen)sprängts och innehåller befann sig på hela datorn, byrån, på böker, papper, tangentbordet, mobilen, golvet, kläderna ja verkligen överallt! och vad gör man?
Anders tog bort sin skärm till datan fort som blixten och jag då? vad tar jag? ni kan inte gissa, jo för bunten med skolpapper / böker är vad jag räddar men sen tog jag faktiskt anders mobil och sprang efter handukar, disktrasor och en jävla massa papper! det mesta har fixat sig, men om tangentbortet fungerar är tveksamt (jag har min bärbara som endast fick stänkpå sig)men datorn klarade sig! Lina har ju också en likadan chanpangne så jag får dela den med henne om hon nu vågar ha kvar den... skulle så gärna vilja reklamera den och få massa pengar men tyvärr köptes den i Italien i sommras...

detta hände vid 8 tiden i morse så jag har snusat en stund till och anders gör det än :)
Uppdate kommer sen!

Dagens Bästa: Solen så klart!
Dagens Sämsta: Den rosa champangnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback