Planering?

Godeftermiddag!
jag vet nu varför jag inte cyklar eller iaf cyklade för vavarje gång man cyklar hem så är det motvind och då skojar jag inte, det är typ lite nerför påväg till stan men sen påvägen hem är det lite uppgör alltså minimalt men det känns och A L L T I D motvind så varje gång jag kommit från cykeln in så är man bara svettig arg och irriterad, vissiligen gjorde det inget idag men alla andra dagar då ?

Har lite saker att hinna med innan studenten, eller lite? ganska mycket tycker jag och jag bara skjuter upp det, känner ni igen er? :)

Detta ska vara klart!

  • varumärkesanalysen
  • Grekland arbetet
  • nått om UF eller årsredovisning och sånt
  • geografi redovisning
  • hållbar utväckling vad de nu blir
  • hyllningstal
  • matteprovet
  • filosofi seminarium
  • filosofi prov och inlämning
  • aktie redovisning
  • aktieprov

åh fan vad mycket det var, visste inte ens att det var såhära mycket och då är säkert inte allt med, skit också :)
bara att plugga på alltså, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback