Pluggar

tro det eller ej men jag har snart suttit här i någon timme och knåpat ihop en hel del saker.. en stor kopp te har jag brevid mig som nu har kallnat för jag har helt enkelt glömt den hur man nu kan göra det.. ? börjar få lite skrivkramp i både hjärna och fingrar så jag tänker nog ta mig en skön varm dusch och fortsätta sen, jo så blir det nog..


Svar till mamma: du vet att du kan ändra de nu, bara för att jag säger de och för att du inte kommit på det själv så kommer du självklart inte gör de nu envis som du är. men nu vet du  och jag hjälper dig gärna om du vill det! :)


eftersom jag kommer sitta vid datorn för mycket idag så kommer ni självklart få många inlägg också så kika in igen om en liten stund :)
Ha en bra Lördag!!!


Jag behöver en orka-puss nu älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback