Skärtorsdag

Hej på er!
Messa ringde och väckte mig imorse och ville att vi skulle äta lunch med några i klassen + lärare lasse :) så de fick tusan hämta mig om de ville ha med mig och så blev det, slängde på mig lite kläder och gick upp till vägen så kom de!

det blev en kräftsallad på Java, mmm hur gott som helst! och en stor kopp te på de :)
Men nu iaf ska jag ner och duscha och tagga kvällen :)
kanske skriver nå mera sen :)
hejsvej!

Dagens Bästa: Att Bella kommer lagom till utgången ikväll!!
Dagens Sämsta: Att rummet är kaos!


Nu kör vi igen tjejer, vi har bara festen kvar festen kvar festen kvar!!



uppdate: Japp duschad och klar, och nu är det Sex and the city på tv. Alltid lika bra! efter det är slut ska jag nog röja upp lite och sätta på en riktigt bra party låt och tagga för kvällen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback