Skolan snart!


Godmorgon mina vänner!
Det känns inte lika jobbigt som det gjorde igår med jobbet och allt, anders(<3)har lugnat ner mig och intalat mig att det är bara bra! så det är väl de då.. Just nu Fixar jag mig och sen tänkte jag åka och slänga lite katronger och glas innan jag kör till skolan, det är ju ändå påvägen! Hoppas verkligen att solen är framme hela helgen lång för nu lär man ju sitta i skolbänken...

Nej nu ska jag väcka min söta rara snuffepuffeluffis här bakom mig :)  H a   e n   b r a   d a g !


Kommentarer
Anonym säger:

Hör av dig till mig om du fortfarande är intresserad av klänningen ! Jag har skickat mail men vet inte om du fick det!

2010-04-14 | 12:12:49
Bloggadress: http://buuymee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback