solig måndag

hej på er :)

Jag har nyss kommit från valbo efter lite shopping :) Först så bytte jag mina mineglas för jag har kommit på att jag vill ha alla i olika färg och dem är så underbart rara där ute så jag fick byta utan kvitto och allt :) så nu har jag en i nästan varje färg :) sen så införskaffade jag och anders oss ett till dubbeltäcke men nu ett sommartäcke, det vi har ju är skit varmt och så tycker vi att ett tunnare under sommaren inte är helt fel :)

sen så köpte jag en jätte söt bh på lindex och en blus :)
nu ska vi käka sen blir det jobb för mig :)
härligt med sol ute!
puss


Kommentarer
syster säger:

Hoppas ni blir nöjda med täcket;)

2010-04-26 | 16:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback