Solsken





Ja, visst ser det mysigt ut? Dagen har varit underbar! Matte på morgonen sen lediga vilket jag och tjejerna tog vara på! En promenad kl 11 till Hedvigs Trädgård där vi åt lunch, en väldig lång och mysig sådan!
Våra samtal har inte varit som vanliga utan denna gång har det handlat om Framtid, Kärlek, Utomlandsresa, och mycket mer mellan himmel och jord men ändå inte så som det brukar :) efter en tre timmars luch så drog jag och Lina till Hemlingby och gick spåret två varv och nu sitter jag här! Älsklingen och jag ska ta och laga lite mat och mysa till oss lite :)

Måste verkligen tipsa om Lunchen på Hedvigs Trädgård, soppa, gott bröd, sallad, vatten, te - ja underbart gott och mysigt är det där!

Vi Hörs ikväll igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback