Söndag


Denna bild har jag skapat i Thailand -09

Tjenixen på er :) Imorse var jag upp med tuppen, kl 8.00 var jag på jobbet och städade (jag jobbar på ett företag som heter svensk direktreklan där jag har kontorsstäd en gång i veckan men sen ringer jag som temoundersökare på måndags kvällar) sen efter 2 och en halv timme hämtade jag upp anders mamma och syster för att åka till haga och ha påskmiddag, blev inte riktigt som planerat eftersom hans bror och barn skulle komma men dem hade feber så vi åkte dit en sväng :) så nu väntar jag på påskmiddag och sen ikväll ska jag och A hem till pappsen för att käka :) hörs!



Dagens Bästa: sällskapet!!
Dagens Sämsta: att det är söndag och de är alltid tråkiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback