Superduper inlägg

Hallå där! nu ska ni fåhöra, gårdagen var en intressant dag, mycket givande och rolig! Jag och A tog oss en promenad in till staden, innan det hjälpte jag honom att smörja in tatueringen som också då fick se, och den var faktiskt jätte snygg, blev bättre än jag trodde :) väl nera på stan iaf så gick vi till han mor en sväng eftersom vårat internet blev fucktup och det nya ville inte fungera!

men på stan hände ingenting alls vi käkade en macka på subway de var det ända liksom.. väl hemma igen så slog jag på en film som var sommaren med göran, fyfan vilken pinsam film, sådära jobbig bara men ändå rätt så kul :) sen gjorde jag mig iordning för kvällen och tog bussen in till staden där jag möte mina allra finaste och bästa flickor på Olles! Det blev en stor öl för mig och de andra drack vin, maten var supergod och vi hade riktigt mysigt innan vi gick vidare till en mellanlandning innan krogen, och där hände de grejer, där blev vi alla väldigt runda under fötterna och hade trevlig sen vidare mot slicken för att dansa ! ingen vet när vi lämnade stället men sist från dansglovet var vi antagligen då vi styrde mot en efterfest vid borgis som sluta kort och gott i sängen hemma brevid anders :)

nu är klockan nästan 20.00 och det snurrar fortfarande i min skalle, alla som sätt och mött mig idag förstår nog hur jobbig min dag varit. Bokstavligt talat så känndes det som en elefant stod på mitt huvud och dansade fyfan jag  mår illa bara av att tänka på det! jag är väldigt trött trots att jag vaknade vid halv 2 aja nydag i morogn tack och lov så då blir det att gör lite nytta iaf :) orkar inte ha dendära stora högen framför mig som jag bara skjuter fram jämt, ni vet? bara skit tråkiga saker så som att plugga lite matte, eller sortera vad som är tvätt och inte, ta ner disken och dra upp rullgardinen.. imorogn ska jag lätta högen lite är det tänkt!

Anders ska göra högskoleprovet imorogn så då kan jag passa på i min ensamhet att göra något vettigt, tänkte iaf skjusa dit och hänma honom tacka gudarna för att jag inte ska göra det!!!!

bilder från gårdagen då? jo det kommer väl någon dag de med, nu tänker jag titta på en film som jag kan somna till och sova som en gud hoppas att elefanten är borta från mitt huvud imorogn :) Lite väl långt blev de nu så jag förstår om ni inte orkat läsa allt ha en bra kväll !!!!!

 
Min pudding hämtar morgontidningen! Love you!

Ebbe försöker göra sig märkvärdig så stilig som han är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback