Uppsala!

He på er, vad kul att ni tittar in ;)
Har haft en underbar dag i uppsala med Anders, Lina och Gabriel! Mysig lunch, shopping och en underbar middag :) Shoppingen är jag mycket nöjd med (kommer bilder) även fast lite är köpt från en bloppis, närmare bestämt från Linnea strand. Förstår inte hur man kan sälja så fina saker för så billigt, men hon sa att hon inte använder det så hon lika gärna kan sälja de, ja tänk om jag skulle kunna gör de någon gång... lite för vågat för min del men det kanske kommer :) Då blir nog både mamma och Anders stolta över mig, använder ju inte allt precis men ändå ska man ha kvar det, underbart eller hur ? :)
Nu får ni några fina bilder under dagen sen kanske det kommer ett till inlägg om ni har tur!
Förresten vilka är ni som läser min blogg? skulle vara kul att veta :) Godkväll bloggläsare!


jag går från hagaström in till staden

Vårtecken så det sjunger om det!

Sitter och väntar på L&G med en kaffe!

en puss i solen och väntan!

Lina är på topphumör och taggad till tusen!

Ett(två) enda ord kan beskriva denna bild: pelle svanslös!

snyggaste paret i uppsala

Mina köp: en midjelång beige kavaj, en volangklänning som är hur
snygg som helst bak, en champangne färgad tunika, en svart klänning
sen bytte jag en klubba till anders och jag fick kärlekste!
Inte illa pinkat för 529:- eller vad tycker ni? japp som hittat skulle jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback