vadfan

Godmorgon! idag är det den dära dagen som jag skulle göra lite vettiga saker på... just nu vill jag bara skita i allt! är redigt trött men sen när jag tänker på mina stackars vänner och pojkvän som är på högskolan nu så tycker jag mest bara synd om dem! Fan vad skönt att inte jag ska göra det!!! Men lycka till till er andra som gör det! Nu måste jag nog sova någon timme till så jag orkar rycka upp mig och göra saker! så natti natti :)


Susanne Pettersson.

förresten mamma jag har alltid undrat varför du heter Anna Pettersso på Facebook och inte men ett N på slutet, har glömt fråga så nu när det kom upp så frågar jag :)puss <3


Kommentarer
Mamma säger:

Tja ivrig att reg mej ;-)antar jag..

Och unik som jag är varför inte hihi...

2010-04-10 | 13:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback