Avslutning

Hej alla fredagsläsare :D

Idag mår jag bättre! och nu sitter och taggar avslutningskvällen hos bella för Lina, Bella, Bea och Poppi, alla ska ju till paris :( men jag sak hälsa på! :) så nu har jag lockat håret, målat naglarna och ska prova kläderna ;)
sen kör vi! innan ska jag också kolla på en lägenhet med A, det vad de vi gjorde igår också, när jag mådde skit!
men båda var helt okej, gillade faktiskt dem och idag tror jag det kommer klicka!

sen imorogn kommer jag kanske inte hinna blogga alls för att de blir jobb först 06-10 sen drar jag till falun och jobbar i langosvagnen till kvällen, om jag kommer hem i tid så kanske jag skriver men sen på söndag jobbar jag 06-10 igen och städ på de (SISTA GÅNGEN HURRRRRA )

idag har jag vart hos mormor och sytt min klänning jag ska ha den var lite trasig! satt i hela 2 timmar :O
men jag fikade lite också:) Mormor börjar bli rasslig nu så jag måste passa på sålänge hon finns kvar <3
mormor är den bästa som finns! innan jag fyllde 18 så vad det enda jag önskade att hon levde då, och det gjorde hon och då ville jag såklart att hon skulle få uppleva min student nu i våras och hon levder fortfarande och jag är jätte glad över de och nu ville jag förstås att hon ska vara kvar enda tills jag själv får barn, men då kanske jag lär skynda på lite, jag älskar dig mormor hoppas du fåruppleva barnbarns barn mina alltså :)


Jag och mormor på studenten min :) <3


Kommentarer
Mamma säger:

Vad fint du skrivit.... Mycket krut i mormor ;)))

Ha en riktigt bra långjobbar dag och vad skönt att slippa städningen. Älskar dej Puss Mamma

2010-08-28 | 08:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback